Beginsituatie algemeen

Waar moet jij beginnen?

Als je aan een nieuw project begint is het goed stil te staan bij je huidige situatie. Waarom ga je aan een wandeltraining beginnen? Hoe sta je er voor?
Wat kun je aan? Hoe is je gezondheid? Ga je wandelen omdat jij dat leuk vindt of omdat iemand het adviseert? Sta je achter je keuze?

We hebben daarom een paar vragen aan je bij het begin van deze training/cursus.

Het zou ook leuk zijn als jij jezelf voorstelt en in de groep vertelt waarom je meedoet.
Anderen kunnen daar van leren en voelen zich mogelijk gesteund en gemotiveerd door een maatje.

We stellen we een paar vragen die alleen de trainer en jij zien. Deze vragen helpen de trainer en de cursusleiding de juiste informatie en trainingsschema’s voor jou te maken en kunnen aan het einde van de training of nadat je een tijdje meedoet een vergelijking leveren van je situatie aan het begin en de situatie als je al een tijdje meedoet.
Je kunt dan zien of je het gestelde doel gaat benaderen.

Opgeven beginsituatie

Geef s.v.p. hieronder op hoe je er voor staat aan het begin van deze training en wat je wilt bereiken.
Deze informatie wordt alleen gelezen door je trainer en niet gedeeld met andere deelnemers.

Als je onderstaande vragen hebt ingevuld kun je naar de groep The Walking Companions gaan en jezelf daar voorstellen.

Je bent hartelijk welkom.

Beginsituatie

Je beginsituatie is belangrijk als een een passend trainingsschema wilt maken.
Vul onderstaande vragen in zodat we voor jou een goed schema kunnen kiezen.


Hoe sta je er nu voor?

Kies een van onderstaande situaties en omschrijf in het vak opmerkingen hoe jouw situatie is.


Ik wandel al regelmatig en kan gemakkelijk een paar uren wandelen.
Ik wandel wel, maar nog zeer onregelmatig, langere afstanden valt nog tegen
Ik wandel bijna nooit. Ik moet meer gaan bewegen,dat vind ik zelf en ik heb ook dat advies gekregen

Waar wil je voor gaan trainen en oefenen??

Kies een van onderstaande mogelijkheden en omschrijf in het vak opmerkingen wat je wilt gaan doen.


Ik wil vooral meer bewegen en mijn gezondheid en conditie verbeteren.
Ik wil een wandeling van 10 kilometer kunnen maken.
Ik wil een wandeling van 15 kilometer kunnen maken.
Ik wil een wandeling van 20 kilometer kunnen maken.
Ik wil een meerdaagse rugzakwandeling leren maken.