Feedback op de Lente Challenge 2020?

• Feedback op de Lente Challenge 2020?

• Frans Bergmans

organisator
    22 maart 2020 om 11:51

De Lente Challenge is gestart, aangepast, en weer gestart. Iedereen moet wennen aan de nieuwe situatie en de maatschappij staat op zijn kop. De nieuwe situatie geeft ook weer nieuwe kansen, daarom biedt ik de Lent Challenge 2020 in deze vorm aan.
    Wat vind jij van deze opzet? Is het leuk om te lezen en er aan mee te doen?

Ik heb graag feedback van de deelnemers , het is voor mij de eerste keer, eigenlijk nog niet eens gepland.

Laat wat van je horen.

• Luisa Carou

Lid
    30 maart 2020 om 14:45

Beste Frans, top dat je dit doet! Blijven bewegen is zo belangrijk, zeker nu we beperkt worden in onze mobiliteit! Zet ‘em op allemaal! De Dames van Camino Comfort doen mee!

• Jolanda

Lid
    14 april 2020 om 22:30

Antwoorden op het forum was even lastig – het bleek dat ik eerst lid moest worden (de knop rechts bovenaan deze pagina) maar ik had me al aangemeld als lid voor de lente challenge dus nam aan dat dat ik meteen kon antwoorden – niet dus 🙂

Nu ik dat uitgevonden heb kan ik wel reageren.
    Ik ben heel blij met jouw lente challenge. Heb er nog niet veel mee gedaan omdat mijn quarantaine voornamelijk gevuld is met opruimklussen in huis en lezen van de boeken die ik nog op mijn nachtkasje heb liggen. Deze week maakte ik eindelijk tijd de lentechallenge eens op te pakken. Wat een leuke tips en linkjes – vooral die oefening van de boeddha is leuk en het leidt me weer naar andere filmpjes op YouTube met leuke mindfulness oefeningen. Gelukkig geen gezondheidsklachten hier maar heerlijk uitrusten en proberen wat nieuwe gewoontes in te bouwen. Ik mis de wandelingen wel en heb afgelopen week een heerlijk rondje met Edwin en de hond rond de ijzeren man gemaakt – er was rond 19.30 uur bijna niemand op de route – dat gaan we dus vaker doen. wordt vervolgd…

Log in om te reageren.

Oorspronkelijk Bericht
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu